Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

mandag den 26. december 2011

Hygge med bedsteveninden!

Hej alle derude, sidder her under dynen og læser vi unge, har ikke lavet en skid i dag.. Så jeg keder mig ret meget. Men senere i aften kommer Camilla heldigvis over og skal sove hos mig, min far har været så sød at hente lidt slik til os og købt det nye vi-unge!!! Imorgen smutter Camilla og jeg i Lyngby og bytter nogen gaver, og får måske også shoppet lidt!
Men jeg vil smutte i bad, kys til jer allesammen.. Håber i nyder resten af December :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3