Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

tirsdag den 20. december 2011

Julehygge med Mooor! ♥

Hej bloggen.
Har lige siddet og hygget lidt med min mor, og pakket lidt gaver ind. Det super hyggeligt! :-)
Jeg er så heldig at torsdag morgen, får jeg julegaver fra min mors familie.. så det er en slags juleaften om morgen, med min mor og min tætteste familie!

Forresten, tjek lige den her sang ud.. Fouli - Fattigdomden, den er super cool!!

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor lyder det hyggeligt :o) og hvor er du heldig du får gaver idag :o)¨

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hihi, det er rigtig hyggeligt og ja har allerede fået nogen gave.. har fået en Iphone 4s i hvid, den er jeg virkelig glad for :-) Det en god start på julegaverne!!

    SvarSlet

Thank you for comment <3