Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

søndag den 25. september 2011

Awesome Weekend ♥

Hej alle søde læsere.

Lige et lille indlæg, om min weekend og hvad jeg sådan har lavet!!

Fredag skulle jeg først møde kl. 12 i skolen og så på tur ind til københavn, fordi vi skulle ind på Film-X og self lave film. Det havde jeg set frem til, og det var en virkelig fed oplevelse, derfor fik vi først fri kl. 4, og jeg kom derfor hjem lidt sent. Så da jeg kom hjem, skyndte jeg mig lige at tjekke facebook og begyndte så at pakke til min far, så kørte min mor mig hjem til min far hvor vi skulle ha dejlig mad, og min mor var så heldig at blive inviteret på mad. Så vi spiste sammen og det var nu meget hyggeligt ;-)

Lørdag skulle jeg desværre lidt tidligt op, fordi jeg skulle ned og ha taget billeder med min lillebror, men det var nu meget fedt efter fordi jeg ved at billederne blev gode. Efter det tog jeg hjem, og var sammen med nogen veninder, vi havde aftalte at tage til fest om aften i Espergære så det gjorde vi så. Festen startede kl. halv 7 og sluttede kl. 23:00, det var ikke fordi at det var noget særligt og vi var alle enige om at der tager vi ikke hen igen. Men ellers var det en dejlig dag og aften, med nogen søde piger <3

Søndag det er jo idag, men idag sov jeg længe, spiste morgenmad, lavede lidt lektier og gik i bad. Nu sidder jeg så i hyggetøj og skal snart i gang med noget matematik, senere skal jeg være sammen med min bedsteveninde Camilla.. det glæder jeg mig virkelig til, da vi skal snakke om en hel masse. jeg har aftalt med hende at vi bare tager et tæppe og sætter os ned på den store græsplæne, som er nede hvor jeg bor!    

Det var så lidt om min weekend, håber at alle jer derude også har haft en god weekend, også må i få en dejlig mandag!!
Btw, den her sang er VIRKELIG AWESOME Christopher - "Against the Odds"   HØR DEN!!! 

MØS :-*  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3