Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

fredag den 7. oktober 2011

Love Is Hard ...

Hej søde læsere.
-Nu er det et stykke tid siden, at jeg sidst har lavet et indlæg og det undskylder jeg for men jeg har virkelig noget at lave hele tiden, -lektier, mit arbejde, venner og så har jeg også lidt problemer med en dreng fortiden..!
Derfor er min titel "love is hard" og ja kærligheden er hård nogengange, fordi kender i det med at det kun er den ene som er forelsket og den anden føler kun for et venskab.
Det er virkelig træls nogengange, men ja jeg er glad for at have en bedsteveninde og en bedsteven til at hjælpe og støtte mig.. for de har godt nok lyttet til meget af mit "lort" og hjulpet, mig igennem en masse!
JEG ELSKER JER!!! <3
-Jeg er løbet lidt tør for ideer til hvad jeg kan lave af indlæg udover det sædvanelige.. så hvis i har nogen ideer eller ønsker må i MEGET MEGET gerne skrive det i kommentaren!!

Remember to be AWESOME!!

MØS:-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3