Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

lørdag den 8. oktober 2011

Jeg Anbefaler..

HELLO AWESOME PEOPLE'S!!

Her forleden var jeg nede i byen og skulle købe en ny mascara.. jeg besluttede mig for at købe en anden og prøve en ny mascara, også sagde både min mor og min bedsteveninde at de godt kunne anbefale Max Factor false lash effect fusion. Så den besluttede jeg mig for at købe. Og den mascara er FANTASTISK, den lever op til kravene og den giver så smukke vipper. Selvom ens vipper er fuckede!!
Det eneste minus er at mascaraen er rimelig dyr, hvis ikke man køber den på tilbud. Den står til 139 tror jeg nok, og lige nu er den på tilbud til 109 kroner. Men det er pengene værd :-))
Men guys den kan jeg virkelig anbefale til jer, så hvis nu i beslutter jer for at prøve den så smid da lige en kommentar og sig hvad I synes om den. Medmindre i allerede har prøvet den, så smid da også gerne lige en kommentar og fortæl hvad i så synes om den!!



MØS HERFRA! :-* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3