Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

fredag den 18. november 2011

BE YOURSELF ♥

 Hey folkens, er i lidt dope?!  :-P

- Idag havde jeg Engelsk i skolen, et fag jeg elsker. Men idag havde vi om 'Eating disorders and compulsive exercise' noget jeg faktisk var ret interesseret i, så self hørte jeg godt efter! -Oversat til dansk 'spise forstyrrelser og tvangspræget motion'.. det er omkring anoreksi, bulimi, osv.  Men den time fik mig til at tænkte meget over det med hvor farligt det kan være, og hvor usundt det er, derfor synes jeg da lige at jeg ville minde jer om at i bare skal være jer selv, og ingen andre.
Har lige fundet lidt billeder fra weheartit.com, og en sang som vi hørte i timen idag. (Den er sørgelig) <3

 Eleanor McEvoy - Sophie, HØR DEN!!!





MØS:-* I er skønne alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3