Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

onsdag den 9. november 2011

Hello People's ♥

I morges tog jeg i skole, selvom jeg kunne mærke at jeg havde det dårligt.. men jeg ville prøve at overleve de første timer, men da klokken var 12 (spise frikvarter) fik jeg det endnu dårligere, og blev nødt til at tage hjem. Så nu sidder jeg og chiller hjemme under dynen!! hihi :-))

- På lørdag skal jeg ud og shoppe med min bedsteveninde Camilla 'forresten tjek hendes nye blog ud http://quotesareawesome.blogspot.com/. Nå men vi tager en tur på strøget, og det har vi glæder os til.. vi elsker at bruge penge, især sammen.. men nu har vi så begge en masse penge og er klar til at shoppe FOR VILDT, jeg glæder mig til en dejlig dag med min bedsteveninde!  <3  

 Så vil jeg gerne lige undskylde for at der ikke kommer vildt mange indlæg, billeder osv ud.. men jeg har det dårligste kamera og mit webcam dur ikke mere, så jeg kan ikke ligge så mange billeder ind før jeg for et ordentlig kamera og en ny computer.. MEN NU ER DET JO SART JUUUL.. wuhuu, jeg glæder mig' tryk 'like' hvis du også glæder dig til jul!!!!

Møs herfra, håber alle har det fantastisk! :-*  PEACE OUT PEOPLE'S !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3