Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

mandag den 5. december 2011

10 sjove facts omkring mig ♥

1. Jeg elsker at drikke vand.
2. Jeg synes det sejt at jeg har samme sygdom som mit idol Joey Moe.  
3. Hvis det stod til mig skulle alt i verden være lyserødt. 
4. Jeg kan høre den samme sang om og om igen, og jeg mener OM OG OM IGEN! 
5. Jeg bliver kaldt for Lemiiiiii.
6. Jeg elsker kylling VIRKELIG MEGET. 
7. Jeg har en skønhedsplet i navlen. 
8. Jeg føler mig nøgen, når jeg ikke har neglelak på.
9. Jeg hader når jeg glemmer at tage min marguerit ring på. 
10. JEG VIL ALTSÅ VIRKELIG GERNE HAVE EN 'I PHONE 4 I HVIIIIID<3. 

MERRY CHRISTMAS!!! - Jeg vil snart lave et indlæg om hvad jeg godt kan lide at lave om julen, altså i December måned :-) 

Møs:-*  

2 kommentarer:

  1. Fede indlæg du laver. Er selvfølgelig blevet fast læser. Jeg håber også at du vil blive fast læser af min: Lovefashionbyk.blogspot.com :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, self vil jeg da også tjekke din ud!
    - Håber du nyder min blog.. <3

    SvarSlet

Thank you for comment <3