Just because you fail once, doesn't mean you're gonna fail at everything. Keep trying, hold on, and always, always, always believe in yourself, because if you don't, then who will, sweetie? So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.

lørdag den 17. december 2011

Saturday ♥.

Hej alle smukke mennesker. 

Idag sov jeg længe, så gik jeg i bad og spiste lidt morgenmad. Så gjorde jeg mig klar, og ventede på at min mor skulle komme.. da hun kom, tog vi afsted til Lyngby hvor vi skulle købe et par julegaver, og jeg skulle også selv lige købe til min veninde og familie. Det var nu meget hyggeligt!!  :-)
Nu sidder jeg så bare herhjemme, med musik i ørene og chiller. Skulle rigtig have været til fest i Stenløse, men det aflyste vi og jeg orkede det egentlig hellere ikke.. så nu hygger jeg bare hjemme med min far.  Og så skal vi se julekalender, Voice og juleshow sammen senere i aften..  håber på min far smutter ned og køber lidt 'bland selv slik, på tanken.. Mhmmh :-P

Håber ellers at alle nyder julen, og at i hygger her i Decembeeeeer... og jeg undskylder meget for at der ikke kommer så mange billeder ind her for tiden, men jeg har et dårligt kamera og mit webcam er gået i stykker så jeg kan slet ikke tage webcam billedere mere :( Desværre, men jeg håber i nyder bloggen og det jeg skriver!!
Men i må endelig sige til, hvis i har nogen ideer til indlæg, eller hvad jeg nu kunne blogge om. I kan bare skrive i kommentar eller på formspring:  http://www.formspring.me/Milleawesome, og husk 'jeg er altid frisk på spørgsmål !!

Forsat god aften allesammen, møs herfra! :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for comment <3